Ik heb al 4 keer een anonieme sms ontvangen. Geen nummer. Iemand een idee of en hoe je dit kan achter halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
5.9K

Antwoorden (2)

Vooral via gsm's is het achterhalen erg lastig en anoniem is anoniem.
Het telefoonbedrijf kan er altijd achter komen, maar dit doen ze niet zomaar voor de eerste de beste die zich stoort aan 'anonieme smsjes'. Als het echt gaat om bijv. een politiezaak met dreigementen zullen ze dit eerder opzoeken.

Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met jouw klantenservice. Op een forum vond ik dit over T-mobile:

"Het nummer vanwaar deze persoon opbelt is anoniem. We hebben de klantenservice (T-Mobile) gebeld, en het beste wat zij kunnen doen is mijn vriendin een formulier sturen, waarop zij dan gedurende een paar weken moet bijhouden op welke tijden deze "stalker" belt, waarna zij eventueel actie ondernemen. Zij zullen ons dan dus het nummer niet verstrekken, ze kunnen alleen wel voorkomen dat deze persoon mijn vriendin belt. "

Dus zo zie je maar, het telefoonnummer zelf zullen ze niet zomaar geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stillee aanbidder..