sinds 1 dag heb ik een nokia C3 en kan dus internetten. Thuis heb ik adsl verbinding. Dit heb ik ingesteld met code op mijn mobiel. De hele dag van

alles uitgeprobeerd (dus veel op internet) maar dat deed ik via de browser (wereldbolletje) Moet ik nu betalen? Er is mij niets uitgelegd in de winkel (ben 60+). Krijg geen verbinding via mijn Speed Touch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Oei. . . Als je op de router van je eigen huis of iemand anders zit is het gratis. Als je niet verbonden bent met de router of buiten het bereik raakt, gaat hij als het goed is automatisch over op de zendmast. . . Maar als jij net zegt dat je geen verbinding kan krijgen met je speedtouch, dan heb je waarschijnlijk veel gebruik van de zendmast gemaakt. Als je geen speciale toevoeging of bundel voor internet bij je mobiele abonnemt hebt, dan krijg je waarschijnlijk een hoge rekening thuis. Voor alle zekerheid zou ik alles nog eens rustig bespreken in de telefoonwinkel, dat lijkt mij het meest duidelijk en betrouwbaar voor iemand van 60+. Daar kunnen ze je vast precies uitleggen wanneer het geld kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord. ik heb een andere browser laten downloaden in de belwinkel en alles werkt perfect. bedankt voor het meedenken