Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Htc HD 2 met abonnement (ook internet) en een prepaid Blackberry. Nu wil ik de simkaart met mijn abonnement in de Blackberry doen, kan dat?

Ik wil namelijk mijn Htc verkopen en het abonnement verder gebruiken op mijn blackberry. Ik weet alleen niet of het internet en dergelijke gewoon door kan lopen aangezien het toestel verwisselt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan wel gebuik maken van de standaard functies maar internet ga je niet aan de gang krijgen. Dit heeft te maken met de speciale netwerktoegang, wat je voor een BlackBerry nodig hebt.

Wat je beter even kan doen is contact opnemen met je provider of je je huidige internet abonnement om kan zetten naar een BlackBerry Internet abonnement (BIS).
Alleen kun je dan weer geen gebruik maken van een andere telefoon...

Waar je wel rekening mee moet houden is dat dit abonnement gemiddeld zo'n €5,00 duurder is dan je huidige abonnement.

Voor meer vragen, kun je een reactie achter laten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je op beide telefoons dezelfde provider hebt, dus bijvoorbeeld hi, dan kan je gewoon de simkaart van je htc in je Blackberry doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding