Kan ik ergens een USB stik kopen zodat ik een korte tijd internet heb? Of is er een andere manier om maar voor 3maanden internet te hebben?

Ik ga 3maanden ergens anders 'wonen', maar ik heb daar geen internet.
Is er iets wat ik kopen/aanvragen zodat ik de komende 3maanden internet heb?

Na de 3maanden ga ik weer naar huis en daar heb ik mijn eigen internet dus dan heb ik het niet meer nodig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is een 'dongel' wat je zoekt. Maar ik kan eht fout hebben

Het beste antwoord

Ja, je zou naar Wizzbit kunnen gaan, daar kun je tijdelijk internet van krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koop een dongel bij Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een prepaid overwegen van simyo.nl

http://www.simyo.nl/webtogo/actie

Is een dochter / formule van KPN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan een Vodafone stickje kopen.
met een bepaald aantal internet minuten