Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om te checken welke nummers van contacten nog steeds in gebruik zijn?

Ik heb in de loop der jaren vrij veel contacten in mijn telefoon gezet. het merendeel hiervan is zakelijk. Ik zal de meeste hiervan nooit meer bellen maar je weet nooit hoe het uitkomt om een nummer te hebben.
Ik ben nu toch van plan mijn contacten wat op te schonen en wil daarom de nummers die niet meer in gebruik zijn verwijderen. Is dit te controleren?

Ik ben niet van plan ieder nummer één keer te gaan bellen als test. Ik hoop dat er ergens een website is waar ik de telefoonnummers in kan voeren o.i.d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
12K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem, alles bewaren.
Als het zakelijke nummers zijn heeft daar ook een firmanaam bij en kan u dit controleren aan de hand van de Gouden Gids. Particulieren in de Witte Gids.
Nummers van mobieltjes zijn evenwel niet altijd vermeld.

U kan ook zoeken op nummer maar ook hier weer als het mobiel nummer niet opgegeven is aan de database zal u die niet vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou het eens kunnen proberen op onderstaande sites - zie bronvermelding. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding