Ik heb mijn telefoon verzekerd na drie maanden. De dag nadat ik hem heb verzekerd, krijg ik waterschade (bier...) in de kroeg. Wanneer terugbrengen?

Het is de dag nadat ik de verzekering heb afgesloten gebeurd. Ze hebben de tel wel werkend gezien. Maar toch denk ik dat ze bij hi (niet in de winkel) achterdochtig worden omdat ik de tel al drie maanden had en toen pas een verzekering afsloot. Wat dus mogelijk is bij hi. Wanneer is het beste moment om hem toch terug te brengen ter reparatie? Nog even wachten of gewoon teruggaan? Heb wel een andere tel die ik nu kan gebruiken maar wil dit niet al te lang eigenlijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon onmiddellijk naar dezelfde zaak teruggaan. Als je een auto opnieuw verzekert kan je toch ook dezelfde dag nog een ongeluk krijgen; daar verzeker je hem toch voor. dan zeggen ze toch ook niet 'rijdt u eerst maar een weekje zonder verzekering'? Een ongeluk kan niemand voorzien en juist om die reden sluit je een verzekering af, het zou van de gekke zijn als ze daar moeilijk over zouden doen.

Ligt aan jou of je met een beschadigde telefoon rond wilt lopen of een werkende direct wilt hebben. Waarom moet je wachten? Heb je iets te vrezen van de winkelmedewerkers of zo.?

gewoon terugbrengen willen ze het niet terug vragen je geld terug zo simpel is het

Ik zal gaan naar de winkel waar je verzekering heb af gesloten. Het maakt niet uit waarneer maar ik zal er niet te lang mee wachten.

Als het niet klopt vertrouwen kunnen ze zien wanneer en met welk toestel , i mei nr )er op data voor en na gebeld is . Maar je had nix te vrezen ,toch .ja big Brother.

Je zou naar een andere vestiging kunnen gaan? Anders een weekje wachten. Mvg

Als aangetoond wordt dat je van plan was om je telefoon te beschadigen bij het afsluiten van de verzekering - of daarna toen het gebeurde - dan heeft de telefoonboer een punt. Uitstel helpt niet, integendeel. Uitstel kan verdenkingen en onwaarheden oproepen. Eerst goed voorwaarden nalezen en dan meteen terugbrengen, niet jokken, je niet de kaas van het brood laten eten. De vraag is wel of je de normale voorzichtigheid in acht hebt genomen nu er water/bier (hoe, van wie?) over je toestel is gekomen. Langer wachten helpt echter niet.

Verzekerd is verzekerd, blijf vriendelijk naar de klantenservice (heb zelf daar gewerkt n.l.) en of je dag 1 verzekerd bent en het ongeval dag 2 plaatsvindt, geen barst mee te maken. Laat je niet afschepen met "sorry, we vinden dit te toevallig" Je staat in je recht!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100