Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om voor een mobiele telefoon een prepaid simonly met een nieuw telefoonnummer te krijgen? Waar kan dat?

Op veel websites kan je slechts met één trefwoord zoeken, dus alleen met "simonly" of alleen met "prepaid". Ik wil beide. Hoe kan ik hierover informatie vinden?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

14 jaar geleden
in: Telefoons
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

prepaid kan je simonly kopen. maar je moet dus wel zelf opwaarderen.
je kan gewoon een nieuw kartje kopen (vodafone 7.50) heb je een nieuw nummer en nieuw kaartje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon een simkaartje halen bij een telefoonwinkel. Heb je van allerlei verschillende providers. Dit is alleen mogelijk met een simlock vrij toestel

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk bij www.bellen.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te googelen op prepaid sim only ? Krijg je meteen een zootje hits.

Mijn voorkeur heeft nog steeds lowcall. Geen prepaid maar gewoon alleen betalen wat je gebeld hebt achteraf, gratis bellen naar andere lowcal-abonnees en als je wel veel belt, kun je ook nog een plafond instellen. Goedkoper dan de meeste prepaids en makkelijker ; je hebt er feitelijk geen omkijken naar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, dat gratis zijn ze mee gestopt zie ik ; is nu zeven cent per minuut geworden. Nog netjes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nee, verderop op de site zie ik toch weer gratis. Het is wel effe graven af en toe, maar de verbinding/het bereik is altijd goed, en de kosten minimaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding