Mijn blackberry (8520) leest mijn SD kaartje niet meer. Kan ik dit zelf maken of moet ik het laten maken.

De telefoon is een keer tussen de autodeur gekomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Zoals ik Uw vraag lees haalt U 2 dingen door elkaar.
Volgens mij is het niet (persé) de SD kaart welke het niet meer doet,maar de antenne van Uw Blackberry. Mocht ik me vergissen dan zou U kunnen overwegen,om een nieuwe sd-kaart aan te schaffen van het merk Transcend. Hierbij koopt U dan namelijk een piepklein soort Sd Kaartlezertje,welke in een vrij usb-poortje geplaatst kan worden zodat U de data alsnog van deze mogelijk defecte kaartje kunt uitlezen en in de Verkenner kunt gebruiken. Ik denk dan aan alles wat er hopelijk nog op is te lezen te kopiëren naar een Mapje op Uw PC. Zo bent U die data dan niet kwijt.
Hierna kunt nog proberen of dat "schijfje" ( bijvoorbeeld de E-schijf) door Windows te laten formateren in NFTS/Fat in de hoop,dat daarmee het sd-kaartje is gerepareerd.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij instellingen, geheugen staat er bij ondersteuning voor extern geheugen : UIT ? Zo ja, moet je die dus op Ja zetten. Hoop dat het zo simpel was :)

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik bedoel dus aan zetten :)