Mijn telefoon kan niet meer bellen, help?

Er staat `verbinden` maar je hoort geen tuut tuut, de persoon waar je heen belt krijgt geen melding dat er gebeld word en ik had hem 5minuten aanlaten staan en hij staat nog steeds op verbinden dus krijg ook geen voicemail ofzo. Aan beltegoed ligt het niet, en smsen kan ik wel. Weet iemand misschien wat dit is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de rekening betaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe is je bereik? Smsjes blijven uitgezonden worden tot hij wordt ontvangen. Als je gaat bellen heb je een goede verbinding nodig die stabiel is, met sms is dat niet nodig, af en toe een signaal is dan genoeg. Je kunt proberen 3g uit te zetten om te kijken of hij het wel gewoon doet via het oude gsm netwerk. Succes

Antwoorden (2)

Geen bereik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALS je toevallig vodafone hebt kan dit kloppen. Er is een of Andre storing die al een week aan de gang is. Ik kan dus al een week niet bellen.