help video op telefoon zetten

ik wil een aflevering van csi op mijn nokia 5230 zetten
ik heb hem naar 3gp omdat de videos op mijn telefoon ook 3gp zijn maar als ik heb op mijn sd kaart plaats dan zegt hij de parameters zijn onjuist help help help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Ik weet niet of je ook naar mp4 kan converten maar als het kan mischien dat proberen, mp4 is iets hogere kwaliteit dan 3 gp en het kan zijn dat het iets met geluids kwaliteit te maken heeft
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft je telefoon te weinig werkgeheugen om die hele film in z'n geheel te laten zien. Zodra je deze actie van hem verlangt geeft de telefoon een foutcode wat in de user-interface naar jouw vertaald wordt als 'foutieve parameter'.

Probeer de film in gedeeltes te knippen en kijk of het dan werkt.

En andere tip is kijken naar je decodeer programma op je pc. Veel programma's kunnen namelijk niet zulke grote lange bestanden goed omzetten. Vaak gaat in de convertering wat fout, dus ik wil je ook aanraden om het bronbestand naar .3gp om te zetten met een ander programma en kijken of 'ie dan wel op je telefoon wil afspelen.