Hoe bel je een Belgisch (mobiel) nummer vanuit Canada (Quebec)?

Het nummer is 0495892***.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K
AWM
14 jaar geleden
Ik heb even gebeld, om aan te kondigen dat je gaat bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is idd niet zo handig om dat nummer hier te vermelden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft Sandesh daarom de laatste drie cijfers vervangen door sterretjes... Je kunt proberen dat nummer te bellen, maar er zijn 1000 mogelijke telefoonnummers in België die beginnen met 0495892.
AWM
14 jaar geleden
In de eerste versie van de vraag stonden de *** er nog niet, maar ik ben niet zo flauw geweest om te bellen, hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh het is mijn eigen nummer. Ik woon in Belgie en iemand die nu in Canada is wil mij bellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou 0011 proberen of +11 op een mobiel.

Het beste antwoord

Je belt eerst voor een internationale lijn 011, vervolgens voor belgie 32 en dan het nummer dat je wilt bereiken, waarschijnlijk zonder de 0: 495892***

dat wordt dus 011 32 495892***
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen, neem contact op met de klantenservice van je provider, die weten het iig het beste. Verder: bel je met een vaste Canadese lijn? of heb je een mobiel? In geval van mobiel, is het er een met een NL/BE abonnement? dat kan misschien nog wel wat uitmaken voor welk nr je moet toetsen..