iPhone 4 vraag

Op de iPhone 4 kan je meerdere schermen tegelijk open hebben staan, heel handig maar hoe sluit je het weer af? Nu heb ik steeds heel veel open staan, of maakt dat niet uit qua snelheid ed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan deze afsluiten door 2x snel op de homeknop te drukken, dan zie je onderin een rij met je openstaande apps. Druk op 1 van de apps en houdt deze even ingedrukt,dan gaan deze trillen en verschijnt er een stopbordje. Druk erop en de app sluit af ! Voor je snelheid maakt het niet zoveel uit, maar wel voor je batterij. Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal apps dat je open hebt staan maakt de telefoon trager doordat het geheugen afneemt. De hiervoor beschreven manier is dan zeker goed. Als je om de zoveel tijd de telefoon helemaal uitzet door de home knop lang in te drukken zodat de 'uit-slider' verschijnt, dan maakt hij ook veel geheugen vrij. Je kunt ook een app als memstatus kopen waarin je kunt zien wat je vrij geheugen is en dit via de app ook kunt schonen.