Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil voor het eerst met Hi een voicemailbericht afluisteren maar voordat dat kan moet ik mijn naam ed inspreken. Kan dit anders?

Ik kreeg een smsje dat iemand wat had achtergelaten op mijn voicemail. Ik netjes 1233 bellen om het af te luisteren, moet ik eerst een password kiezen, mijn naam inspreken en een welkomsboodschap inspreken. Dit wil ik helemaal niet. Is er een andere mogelijkheid om mijn voicemail af te luisteren zonder eerst al die dingen te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je mobiel instellen zodat de beller hoort met welk nummer je voicemail is verbonden en daarna een bericht kan inspreken lijkt mij een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dus precies wat ik niet wil doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, verkeerd begrepen. Volgens mij is het mogelijk om via 1233 de instellingen van je voicemailbox te wijzigen via het keuzemenu. Ik heb dat althans begrepen als ik, weliswaar bij een abonnement van KPN, mijn voicemail bel via 1233. Ik hoop dat je met deze informatie vooruit kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de extra tip, maar ik geloof dat het bij mij niet lukt. Ik kan alleen kiezen voor nederlands of engels, dan toets ik dus 1 voor NL, maar dan gaat het gewoon over in 'om uw voicemail te beluisteren, moet u eerst een password kiezen, etc etc'. Helaas dus, maar bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje eigenwijs van mij, maar ik kan mij voorstellen dat het kiezen van een password etc. etc. mogelijk een eenmalige aktie is, of omzeild kan worden als iemand er niet voor kiest om voicemail af te luisteren via dat menu.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding