Kan ik Asphalt 5 met de computer downloaden en dan overzetten op de Samsung Galaxy?

Het spel is iets van 70Mb en ik heb een limiet op internetgebruik. Ik zou het spel dus via de computer willen downloaden (kopen) en dan vanaf de computer over willen zetten naar de mobile telefoon.

Kan dat en hoe moet je dat doen?

Eventueel een link naar een forum waar het op staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan ook het internet in huis gebruiken. Dan zit je niet vast aan het stomme mobiele internet limiet.

Dus laat je WLAN scannen en gebruik gewoon je normale internet voor dit soort downloads.

Sccs.