Als je een bb prepaid kaartje koopt.. en je kan er 6 maanden lang van gratis internetten.. kan die dan ook in elke blackberry? en hoe activeer je dat?

je moet het toch activeren zo ja hoe?? en hoe weetje hoelang je dat nog hebt?? en pas hij in elke bb?? en als die 6 maanden erop zitten en je koop gewoon van iemand anders een nieuw kaartje over voor weer 6 maanden.. kan dat dan gewoon??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is een actie die wordt aangeboden door de aanbieder Hi. Het geldt alleen voor mensen die een nieuw Blackberry toestel kopen, daarzit dan een voucher met een code bij die je moet sms'en. Heb je gesmst, dan krijg je een bevestiging en heb je een half jaar de tijd om 1gb aan data verkeer te verbruiken. Natuurlijk is het niet zo dat je daarna de code opnieuw kunt sms'en. Je zult dan opnieuw een Blackberry moeten kopen om weer gebruik te kunnen maken van de actie. Check de voorwaarden op de Hi-site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel overigens een Blackberry prepay toestel in combinatie met een Hi prepay simkaart. Als je die aanschaft kom je in aanmerking voor de actie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, maar kan ik dan geen blackberry via marktplaats kopen? en een ongebruikte prepaid simkaart die je nog moet activeren daar in doen? kan dat alleen in een nieuwe blackberry? en als ik zon prepaid simkaart erin doe met 6 maanden gratis internet.. dan zit ik daarna toch niet aan een abonnement vast?
Groetjes!