Heeft er iemand ervaring met ringtones kopen door een reclame van tv?

Ik zie heel veel van die reclames van: sms blabla on naar blabla-nummer-blabla. Ik vraag me af of mensen dat ook doen, want in mijn ogen kost het bakken geld, aangezien de kleine letters die er onderstaan over abonnementen enzo. Voor de mensen die een keer hebben gereageerd: Hoeveel kost het nou? Zijn die ringtones ook daadwerkelijk zo leuk als ze er uitzien op tv? Wat is je ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja, nooit doen!!!! Ik had na een maand een rekening van meer dan de helft, je krijgt namelijk niet alleen een ringtone maar ook info of tips en je betaalt per ontvangen bericht. Idd, let op de kleine letters. Volgens mij )het is al even geleden) betaalde ik 1,25 euro per ontvangen bericht en ik kreeg zo'n drie berichten per dag, reken maar uit wat je dan kwijt bent na een maand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

geen ervaring mee maar je kunt nu zelfs je LEVENSVERWACHTING op je mobiel krijgen als je dat wilt weten..naaaaaaaahhhhh ...lekker voor de meer labielere onder ons ..die hierdoor in de stress schieten, ik vind dat mensen tegen zichzelf in becherming moeten worden genomen..ik vind dat niet kunnen, ja ok een ringtone ..maar je LEVENSVERWACHTING?? belachelijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?? -1?? en geen toelichting..slappe hap mensen...
Ik heb het bij wijze van test eventjes geprobeerd. Mijn ervaring is dat het soms niet werkt, en het ontzettend duur is. Je zit bij de meeste dingen dus meteen vast aan een abonnement. Geen idee waarom, want je wilt toch alleen die ene ringtone?

Maargoed: het is dus oplichterij en ik ga het nooit meer proberen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou me er uberhaupt niet aan wagen.
dowload gewoon een liedje via limewire en zet hem dan gewoon op je mobiel.
gratis snel simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet aan beginnen !! eenmaal aangemeld kom je niet makkelijk er vn af ..en kost je handen vol euries ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje heeft t over levensverwachting. Maar wat dacht je van een programma dat je door mensen hun kleding kan heen kijken. Moet je wel een hele harde tik van de molen gehad hebben wil je denken dat dit mogelijk is met je mobiele telefoon!!!