Kun je op iPhone4 3G uitschakelen zodat je in het buitenland geen duur internet kan gebruiken doordat je bijv ook automatisch e-mail ontvangt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

ja bij instellingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mijn ma dee dat ook
Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Netwerk. Zet daar Dataroming uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of even naar een t-mobile winkel of Apple winkel gaan, dan doen zij het voor je uitschakelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dataroaming uitzet, betekent dit dat je helemaal niet meer kunt internetten in het buitenland.

Mocht je echter toch willen internetten en je mails niet willen ophalen, dan kun je de e-mail accounts uitschakelen.
Instellingen - Mail - en dan kun je accounts deactiveren. Hij zal dan geen e-mail ophalen.