Is Angry Birds op de Samsung Star gratis?

Ik heb op een site een download gezien, waar je Angry Birds kan downloaden. Dat is daar gratis. Klopt dat wel? En betaal ik niet ook nog geld voor het gebruik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

simpel antwoord ::: ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je er misschien iets meer over vertellen? En welke site is dan betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mm ik weet niet net .. bij mijn gsm samsung apollo (die draait op android) en daar kan ik terecht . maar ik zou vooral zoeken naar sites die betrouwbaar zijn zoals je zegt bv van samsung zelf of van je besturing systeem ik zal even zoeken voor je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m ik heb gekeken jou gsm heeft niet echt besturing systeem . ik zou zoeken misschien via android , symbian , java ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (1)

Downloaden via internet en dan via bluetooth naar je telefoon versturen kan..