Natuurlijk kan dat. Als er een reserveonderdeel niet op voorraad is of als er gewoon iets misgaat in de logistiek of zo dan kan het langer duren.

Volgens deze bron duurt repareren gemiddeld echter 1 week (dus niet maximaal 1 week maar gemiddeld), dus 2 weken is wel wat langer dan wat de bedoeling is. Maar je kunt volgens dezelfde KPN website online de status van je reparatie volgen (zie bron 2).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke bedankt , ik heb net gekeken naar de status van mijn reparatie maar er staat "start onderhoud' , wat bedoelen ze daar precies mee?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goeie Vraag! :) Nee, geen idee, ik heb nog nooit een telefoon in reparatie hoeven geven bij een provider. Even bellen maar denk ik :)