Iphone software vraag: Als je bij een draadloos netwerk gekozen hebt voor ' vergeet dit netwerk ' hoe kan je terug draaien?

Bij een iPhone met iOS 4.2

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dan moet je iPhone weer opnieuw het wifi netwerk zoeken en dan moet je opnieuw het wachtwoord invoeren, je kan het helaas niet terugdraaien zonder het wachtwoord opnieuw in te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt om het wachtwoord terug te halen, dat kan helaas niet.
Je kan wel gewoon weer op het netwerk tikken om verbinding te maken en dan moet je evt. Het wachtwoord weer invullen.