Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn mobiel (LGpop) is overreden door een auto.

De LG pop heeft 2 scherm laagjes zegmaar. de touchscreen is helemaal kapot. maar het bovenste laagje niet. dus als ik hem beweeg, beweegt het (touchscreen)glas heen en weer maar het kan er niet uit. Mijn vraag is: Kan hij nog gemaakt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
440
jc54
13 jaar geleden
Kwam je mobiel van rechts?
Gelijkwaardige kruising?
Schadeformulier ingevuld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die LG Pop is toch een onding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie de lol er niet van in. toch zo 120,- weggegooid. en als het een "onding" is ik had hem liever gewoon heel gehouden hoor :S

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk kan hij nog wel gerepareerd worden, maar vraag eerst een prijsopgave. Het kalf kan groter worden dan de koe.........
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als de touchscreen helemaal kapot is. Lijkt de kans dat hij nog gemaakt kan worden niet groot. Helaas. Lijkt me ook een lastige verzekeringskwestie. Tenzij iemand hem per ongelijk uit je handen geslagen heeft, en dat er toevallig een auto langs kwam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk kan hij nog gemaakt worden. Gewoon opsturen en het wordt geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding