Mijn mobiel (LGpop) is overreden door een auto.

De LG pop heeft 2 scherm laagjes zegmaar. de touchscreen is helemaal kapot. maar het bovenste laagje niet. dus als ik hem beweeg, beweegt het (touchscreen)glas heen en weer maar het kan er niet uit. Mijn vraag is: Kan hij nog gemaakt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
jc54
13 jaar geleden
Kwam je mobiel van rechts?
Gelijkwaardige kruising?
Schadeformulier ingevuld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die LG Pop is toch een onding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie de lol er niet van in. toch zo 120,- weggegooid. en als het een "onding" is ik had hem liever gewoon heel gehouden hoor :S

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk kan hij nog wel gerepareerd worden, maar vraag eerst een prijsopgave. Het kalf kan groter worden dan de koe.........
13 jaar geleden
Als de touchscreen helemaal kapot is. Lijkt de kans dat hij nog gemaakt kan worden niet groot. Helaas. Lijkt me ook een lastige verzekeringskwestie. Tenzij iemand hem per ongelijk uit je handen geslagen heeft, en dat er toevallig een auto langs kwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk kan hij nog gemaakt worden. Gewoon opsturen en het wordt geregeld.