Kan ik een hi abbo simkaart in een hi prepaid toestel doen?

Ik wil graag een blackberry aanschaffen. Deze is vele malen goedkoper met een hi prepaid pakket. Nu ben ik zelf in bezit van een hi simkaart met abbo. Als ik deze in de blackberry zou stoppen, werkt het dan? Geen gezeur met simlock omdat het dezelfde provider is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Dat mag geen problemen opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan gewoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan gewoon want het is van dezelfde provider
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan, werk zelf in n telefoonzaak. T kan zijn dat er extra n simlock opzit. Maarja je moet er wel blackberry internet opzitten, anders heb je nog niks aan de blackberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan gewoon, je kunt hem ook proberen te unlocken als het niet lukt, je hebt bijvoorbeeld www.gsmsimlockverwijderen.nl waar je kunt vragen of je gsm simlock vrij is.