Kan ik mijn mobiel bij de Phone House laten repareren ookal heb ik hem daar niet gekocht?

Ik heb een Samsung S8000 Jet met een touchscreen dat het niet meer doet. Ik heb hem online gekocht, maar ik ben het bewijs daarvan kwijt en kan hem daar dus niet meer laten repareren.
Nu vroeg ik me af, kan ik hem ook bij de Phone House laten repareren, gratis? Ik heb nog 2 jaar garantie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het lijkt me vrij duidelijk dat dit niet kan. Je koopt een product bij A, deze gaat kapot en je wilt deze nu gratis laten repareren bij B? Tegen betaling zal dit vast wel lukken, maar volgens mij kun je dan nog beter proberen contact op te nemen met Samsung Nederland.

Wat je wel kunt doen:
Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met het bedrijf waar je deze gekocht hebt. Bel ze eens op en test hun klanten service :)

Mochten ze moeilijk doen en een aankoopbewijs nodig hebben, kijk dan eens in je email geschiedenis, bij een online aankoop krijg je altijd een bericht hierover met de details in je email.

Probeer ook eens op de site te kijken waar je deze gekocht hebt, wellicht kun je er inloggen met je account en je bestel geschiedenis terughalen.

Mocht je niets kunnen vinden, dreig dan met het inschakelen van de consumentenbond etc.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan als de betreffende Phonehouse een Samsung service centre is of niet.
Hier kan je achter komen door met ze te bellen.
Je kan ook nog Samsung bellen voor garantie. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, zij zijn meestal geen bon nodig;). Wellicht een optie om de volgende x in de buurt een ABO af te sluiten bij een winkel uit de buurt, is een heel gemak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een Samsung service Centre gebeurd dit dus meestal wel zonder bon ;)