Welke touch telefoon is goed en goedkoop?

Ik denk dat de vraag zo wel duidelijk is, merk maakt niet uit wel graag onder de 100 euries

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb nu een Samsung star mini, ik had niet veel geld en mijn andere telefoon ging kapot dus ik moest wel een nieuwe kopen, hij was ook maar 55 euro bij de mediamarkt, (op internet duurder!) en heeft een normale oordopjes aansluiting en touchscreen. Maar hij is wel aan de kleine kant, maar ik vind hem wel fijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een Samsung Star. De zwartte is beter. Je koopt het overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lg viewty
goeie telefoon 3g internet verbinding.
mooie camera.
rond die prijs geloof ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf een lg pop, was iets van 80 euro, is niet de beste telefoon ever, maar kan ermee door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung star qwerty. Goede telefoon alleen loopt die soms vast wanneer je de radio aanzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lg cookie is €103.49 Deze mobiele telefoon is niet duur, waardoor veel mensen nu gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld camera, touchscreen en ingebouwde mp3/geheugenkaart. In het eerste opzicht doet de telefoon het goed, totdat hij een maand of 3 à 4 oud is. Dan beginnen de eerste kuren. Regelmatig valt mijn telefoon uit, de batterij gaat opmerkelijk veel sneller leeg en ook reageert hij niet meer geheel optimaal op het touchscreen. Hier is op zich wel rekening mee te houden; je zet je telefoon zo weer aan, neemt ietsje langer de tijd voor bijvoorbeeld een sms, en laadt de telefoon iets sneller weer op. Hiermee heb ik mijn telefoon al een vrij lange tijd (ongeveer 10 maanden). Nu merk ik de laatste tijd dat mijn telefoon op meer gebieden kuren krijgt. Smsjes ontvang ik soms helemaal niet, en als ik een sms verstuur krijg ik vaak een ontvangstbevestiging met een hele andere naam als aan wie ik het smsje heb verstuurd. Hij is dan wel aan het juiste nummer verstuurd, gelukkig. Regelmatig heb ik nu ook dat ik helemaal geen sms kan versturen. Bij het drukken op 'Verzenden' reageert hij dan helemaal niet. Zelf heb ik dit opgelost door er eens flink mee te gooien, maar waarschijnlijk is het puur toeval dat hij het daarna wel weer deed ;) (Ik raadt dan ook ten zeerste af om met je mobiele telefoon te gooien, alles is op eigen risico! ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een LG Cookie, en die is erg goedkoop. Het is niet zo'n dure showtelefoon, net als de BlackBerry, waarmee je tegen je vrienden kunt zeggen: 'Hé! Kijk! Ik heb een BB! Kijk hoe gaaf!' en dat soort dingen, maar het is ook geen oude prutstelefoon, zoals een oude nokia.
Maar ik raad je wel erg aan: LG Cookie!