Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je mobiele telefoons met elkaar vergelijken?

Ik heb nu een oude dumb-phone en overweeg deze in te ruilen voor een nieuwere. Maar ik heb geen idee wat een modern toestel kan (en hoort te kunnen).

Is er ergens een website waar (een groot deel) van de beschikbare modellen op allerlei eigenschappen (en prijs) vergeleken worden?

Consumentenbond heeft het vast, maar ik ben niet van plan om lid te worden, dus die gegevens kan ik niet bij.

Toegevoegd na 1 dag:
Voor de duidelijkheid: ik heb dus niets aan een site waarin toestellen tegen elkaar worden afgewogen, want dat veronderstelt dat je al een beetje weet wat je zoekt. Ik moet een site hebben waar je helemaal blanco in kunt, en waar misschien aan de hand van vragen een selectie van toestellen uit komt die ik dan nader kan vergelijken.

Denk aan bijvoorbeeld bellen.com waar je je belgedrag invoert waarna er een stel opties (voor abo's) uitrollen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
679
Kimath
13 jaar geleden
Wat is een dumb-phone?
Kimath
13 jaar geleden
Ah, ik heb het zelf al gevonden: A cellphone which has little or no advanced features.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh goh, het is dus nog echt een woord ook :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht je even een nieuw woord uitgevonden te hebben, vis je achter het net!
Kimath
13 jaar geleden
Het staat op deze website, bestaat dus al langer: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dumb-phone

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

hier kun je ze online vergelijken - zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.smartphoneshop.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwemobiel.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding