Ik heb een samsung toestel met vodafone lock. Na een 1 jaar mag de lock er van af toch?

Welke stappen moet ik ondernemen om de lock van vodafone van mijn samsung toestel te verwijderen. Ik heb van iemand gehoord dat het wel mogelijk is via je provider (gratis).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je je toestelmeer dan een jaar hebt kan je bij vodafone inderdaad gratis je unlockcode aanvragen!
Hier heb je de link: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/

Mocht je nou de unlockcode krijgen en geen goede instructies voor het invoeren, dan staan op youtube meestal wel filmpjes hoe je dit moet doen...

Voer gewoon in zoekscherm je merk en model in plus simlock (of unlock) en je hebt vaak keuze uit diverse filmpjes. Zeggen ze dat je naar bepaalde nummers moet bellen of site's bezoeken, NIET doen jij hebt je unlockcode al dus daar ga je niet nog eens voor betalen (zijn vaak toch oplichters)!

Nog twee dingen weet je zeker dat je toestel gelockt is veel telefoons gaan al simlock vrij over de toonbank!

En op je aankoopbon staat de datum van overdracht toestel, dit hoeft niet dezelfde datum te zijn als ingang contract!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja,
U kunt dat volgens mij doen bij uw vodafone account op internet. Iets met simlock verwijderen/aanvragen.
Anders in de winkel vragen of bellen.