Hoe kan ik de mailinstellingen van Gmail wijzigen op mijn android telefoon? Ik gebruik het standaard Gmail programma.

Iedere nacht wordt ik wakker gemaakt door een mailtje via mijn Gmail account op mijn telefoon. Ik heb een ander mailaccount van UPC en dat beheer ik met een ander programma op mijn telefoon, en daar kan ik het zo instellen dat 's nachts geen mail wordt opgehaald of 'doorgepushed'.

Mijn vraag is, lukt het ook om je gmail op je gsm zo in te stellen dat 'ie je 's nachts niet vrolijk wakker pingelt?

Het in de flight-mode zetten, of uitschakelen van mijn telefoon is geen optie helaas...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb een widget op mijn android telefoon dat het automatisch synchroniseren van data uit schakelt.
Telefoon e.d. is aan. Maar alleen op 'commando' synchroniseert tie.

Widget heet: AutoSync OnOff
Maker: CurveFish

Telefoon op stil werkt natuurlijk ook ;)