Op welke website kloppen de specificaties van telefoons WEL?

Op veel websites staan telefoons te koop aangeboden. Alleen bijna elke website verschilt met de specificaties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik nog bij een mobiele provider werkte, gebruikte ik altijd www.nieuwemobiel.nl
Bij de functie vergelijken kun je heel veel specificaties vinden en vergelijken met andere toestellen, heb er in 2 jaar tijd amper een fout in gevonden.
Ze verkopen echter geen toestellen, prijzen kun je er ook niet vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij lijkt dat de website van de fabrikant duidelijkheid moet geven. Op websites weet je niet waar de specificaties vandaan komen omdat de bron niet wordt vermeld. Als de fabrikant de specificaties op de eigen website vermeldt lijkt me dat betrouwbaar.

Op een gegeven moment merk je ook wel welke sites betrouwbaar zijn. Ik heb op kieskeurig of bijvoorbeeld de consumentenbond geen of nauwelijks foutieve informatie zien staan. Op sites als kieskeurig kan je het ook aan de bezoekers vragen als iets niet duidelijk is. Daar komt snel reactie op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou kijken op de site van je provider ;)