Black Berry adverteerd met Black Berry curve 8520 (gratis zorgeloos Mobiel internet) en inclusief Black Berry bassis internet t.w.v. 12.50 euro ?

Wat houdt nou precies deze spectaculaire aanbieding in,houdt dit nou in dat ik niets bij betalen moet als ik internet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Blackberry adverteert niet maar de provider wel! (Kpn vodafone t-mobile)!

En ja bij normaal gebruik zal je niet snel over het basis abonnement van BB heen gaan aangezien alles verkleind wordt verstuurt via de BB server!

Zou kunnen dat sommige streaming media (youtube) hier buiten vallen maar die kosten zouden gedekt moeten worden door het zorgeloos mobiel internet van de provider!