Zou dit betrouwbaar zijn, om het te bestellen ?

Op deze site een prepaid-kaart aanvragen met €. 15,00 beltegoed, da's altijd makkelijk met de komende dure feestmaand.

http://www.one.nl/lebara-mobile-prepaid-actie

Ben altijd bang met dit soort acties dat je dan spontaan elke maand moet opwaarderen of zoiets zie namelijk helemaal geen voorwaarden staan.
Zou wel een hele mooie actie zijn hoor...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ze hebben een keurmerk en ze zijn officieel partner dus ziet er betrouwbaar uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De actie is reeds gesloten wegens "overweldigend succes". Ik denk er het mijne van.

M10tje