Zijn er hoesjes voor iphone, die je wél met koptelefoon kunt gebruiken?

Als ik mijn koptelefoon wil inpluggen, past t niet helemaal door mijn hoesje. Het vervolg; constant hoesje eraf trekken (waardoor hoesjes snel stukgaan) en dan pas inpluggen. Iphone is minder beschermd, én ik blijf hoesjes kopen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bijna alle voor iPhone werken prima met een koptelefoon ( oortje ) of een oplader . Koop evt een officieel Apple hoesje succes gegarandeerd .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Indien de opening van een hoesje niet precies voor het inpluggat voor de connector zit, dan zou je er even mee naar een schoenmaker kunnen gaan. Met een smal zgn. holpijpje (zoals dit: http://www.baco-army-goods.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/holpijp-setje.jpg ) kan die het bestaande gat van het hoesje een beetje ruimer maken naar het gewenste stekkeropeningetje toe.