Welke type touch gsm-toestel heeft een minimale schermafmeting van 5,9cm x 7,5cm?

Uitleg is wel nodig. Ik heb namelijk een oude nog steeds gebruikte PDA met deze schermafmetingen. nu wil ik hiervoor een schermfolie op plakken maar deze moet wel stevig zijn. Ik kan alleen maar een soort van flexibele folie vinden, maar de pda is dan heel ruw te bedienen met de touchpen.

Ik zoek dus een folie met de bovenstaande afmetingen, of een touch-mobieltje met die afmetingen. Of groter natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een specifiek antwoord heb ik niet, maar misschien heb je hier iets aan: http://www.gpsshop.nl/product/76777/category-7083-screenprotectors/mca-universal-screenprotector-duo-pack.html Die zul je dan wel even op maat moeten knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het dus niet op de bonnefooi kopen. Ik heb al eens zo een folie gekocht voor de pda, maar die is dan weer flexibel en daardoor stroef. Er komen keultjes is. Dat wil ik dus niet meer.
Maar de pda en het schermpje is dusdanig oud dat hij echte slijtage vertoond. En ik heb nog geen goede vervanger voor de pda, en kan met iets eenvoudigs weer een tijdje meegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, ik begrijp het, dan is dit misschien minder geschikt, althans ik kan je zo niet uit ervaring vertellen of het goed is. Ik weet wel dat ik zelf geprobeerd heb zoiets op mijn telefoon te prutsen, maar ik kreeg het er niet op zonder onnoemlijk smerige plekken eronder (die je dus normaal niet eens ziet), dus ik heb er maar van afgezien, met als resultaat dat ik inmiddels een kras heb.

Antwoorden (1)

Zou een Iphone hierin niet een optie?