Hoe kan het dat ik een melding krijg dat ik geen gebruik kan maken van WhatsApp als ik deze app open?

Een tijdje geleden opende ik WhatsApp en werd er gevraagd of ik mijn nummer wilde verifiëren. Dit heb ik gedaan. Toen kreeg ik deze melding. Nu krijg ik dit de hele tijd als ik WhatsApp open. Ik kan WhatsApp dus niet meer gebruiken. Ik heb een Samsung Galaxy S 4 Mini (dus dit is een gewone normale telefoon). Hoe kan het dat ik geen WhatsApp meer kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Heb je dat verifiëren ook gedaan zoals de website van Whatsapp aangeeft (zie link)? Dus met je internationale telefoonnummer en zonder de 0 in 06 (dus +31 6 xxxxxxxx), heb je de laatste versie van Whatsapp op je telefoon staan en ben je niet nog met een ander (oud) toestel misschien aangemeld?

Het feit dat je een S5-mini hebt moet niet uitmaken, dit is ook een "gewone" smartphone. Alleen kleiner en beperkter dan de S5 maar wel met Android (waar Whatsapp op draait).

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie dat je een S4-mini hebt. Daarvoor geldt hetzelfde als voor de S5-mini, het is de kleine en wat beperktere uitvoering van de gewone S4. Daaraan zal het dus niet liggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je de laatste versie van de Whatsapp-app? Het kan nodig zijn de app te updaten naar de nieuwe versie, omdat oude versies dan niet meer geldig zijn. Wat ook een optie is, is de app te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren, via de Play Store.

Lukt het dan nog niet, dan zou ik wel graag willen weten wat er precies gebeurt. Krijg je een foutmelding, of start de app helemaal niet op?