Help mijn r4i gold kaartje van mijn dsi is geblokkeerd!

Hee, ik heb een dsi,
maar sinds ik er internet op heb doet mijn R4I gold kaartje het niet meer.
Is er een mogelijk als ik bijvoorbeeld een software download en die op mijn R4I gold zet zodat mijn kaartje het weer doet?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk is dat kaartje geblokkeerd, ze zijn illegaal! Ik zou contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf die de R4(i) kaartjes verkoopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dankje