Waarom kan ik geen foto's meer zien op mijn iPhone?

Als ik naar mijn foto's kijk op mijn iPhone, zie ik een lijstje van mij foto's. Op het einde van dat lijstje echter, is het helemaal zwart, een zwarte vlek (zie foto). Weet iemand hoe ik daar vanaf kom? Ik heb hem al aan en weer uit gezet, maar dat hielp niet.

Als ik op het zwarte klik, zie ik overigens wel de foto in groot scherm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt proberen de iPhone op een computer aan te sluiten en dan met de verkenner van Windows naar de " interne schijf" van de iPhone te gaan en daar alle foto's vanaf kopieren.
Daarna deleten. Dat zou het moeten verhelpen.

Zie ook de links bij Bronnen

Toegevoegd na 58 seconden:
Zorg er wel voor dat iTunes draait en ook je telefoon herkent.