Bij de iphone krijg je er een heel duur abbonnement bij. Dan kan je ook nog heel veel bellen. Bij de ipad krijg je dat natuurlijk niet. Een iphone is dus alleen handig en als je veel belt. En als je veel belt bel je dat geld eraf en is hij dus eigenlijk goedkoper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een iPhone kan een aantal zaken meer dan de iPad.
oa. bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je er 'te gek tof vet' uitziet met een iPhone aan je oor en als 'een half dwaze idioot' als je dat met een iPad doet.
Dat is wel wat waard. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je ermee kunt bellen en omdat Apple graag geld wil verdienen aan schapen die hun oude iPhone verouderd vinden en zoveel geld willen neerleggen voor een telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de meeste toestellen subsidie van de operator krijgen waardoor de iPhone bij een duur abonnement heel betaalbaar lijkt. Uiteindelijk is het wat de gek ervoor wilt geven en daarmee is Apple al een tijdje succesvol.