Iphone 2g problemen met cydia, icy en jailbreak?

Ik heb een iphone 2G tweedehands gekocht op marktplaats, een tijdje terug. (denk aan 1.5 jaar), en er staan een paar standaard programma's op , zoals notities , camera etc. Ik dacht dat cydia en icy ook standaardprogramma's waren, maar blijkbaar niet. Ik opende Cydia want ik wilde installous ofzo downloaden, zodat ik gratis apps kon downloaden zoals doodlejump. maar cydia start niet op en ik heb geen idee wat icy is en wat ik ermmee kan. Ook kan ik cydia er niet vanaf halen, en ik weet ook niet hoe ik het er weer op moet zetten,

kunnen jullie me helpen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij instellingen en dan algemeen staat bij versie dat ik versie 3.1 (7C144) heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan er weer vanaf bij iTunes herstellen dan wordt hij weer gewoon standaard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil niet al mijn apps kwijt en ik kan hem niet de nieuwste versie geven want dat is voor een 4g. Tot welke versie kan op de 2g en hoe moet dat dan?