Is een Dual core 1 GHz processor snel in vergelijking met andere smartphones van ongeveer dezelfde prijsklasse (200-250 euro)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

simpelweg ghz vergelijken gaat niet..

bijvoorbeeld, de htc sensation heeft een 1.5ghz processor
de samsung galaxy note heeft een 1.4ghz processor.

de processor in de note is STUKKEN sneller dan de processor in de htc sensation. in de note zit immers een nieuwere processor, die meer kan per ghz..

Toegevoegd na 18 seconden:
in andere woorden, deze vraag kan niet beantwoord worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha grappig, een minnetje, maar niemand die een beter antwoord geeft... er zit weer een chronische mingever op GV...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!