Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Samsung-GSM SGH-M150 herstart aan de lopende band. Wat kan ik hier nog aan doen?

Heb de batterij er al uit gehaald; idem voor langere tijd; heb reset naar oorspronkelijke instellingen gedaan. Niets helpt. Binnen één minuut nadat ie weer online is, valt ie spontaan uit en herstart. Vreemd genoeg vraagt ie niet elke keer om de pincode, maar onwerkbaar blijft het!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
887

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zo te zien een software probleem en anders denk ik dat je telefoon een vorm van oxidatieschade heeft, waardoor hij een soort kortsluiting maakt. Dat laatste hoop ik niet voor je, want dan is je telefoon zo goed als overleden.

Ik raad je aan om contact te leggen met de samsung klantenservice via 0900-SAMSUNG (0900-7267864) die kunnen je vertellen waar het dichtstbijzijnde service punt is waar je een software update kan laten doen voor je telefoon. Eventueel kunnen zij ook je toestel repareren of voor grotere reparatie opsturen.

Mocht in een van deze gevallen oxidatie (waterschade) aan je toestel worden geconstateerd, kun je de telefoon afschijven en zul je een nieuwe moeten gaan kopen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt je telefoon soms verbinding met bluetooth op dat momenEven bluetooth uitzetten en kijken ofhet probleem opgelost is. Lijkt op een bug in de software.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding