Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik met de IOS app geen gegevens overzetten van mijn Samsung naar mijn nieuwe iPhone?

Ik heb een Samsung telefoon van 2016 en heb nu een Apple SE van 2022 gekocht. Ik heb de IOS app op de Samsung geïnstalleerd om de gegevens over te zetten. Telkens als in beeld verschijnt: selecteer onderdelen om over te zetten kan ik niet op de knop -doorgaan - klikken en kom ik niet verder. Heb heel internet al afgestruind maar kom er niet uit. Wie weet een oplossing die eenvoudig uit te voeren is?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het overzetten van gegevens van een Samsung naar een iPhone kan soms tricky zijn, vooral als het om oudere Samsung modellen gaat.

Meestal is het probleem dat de iOS-app die je gebruikt, niet helemaal goed samenwerkt met je Samsung uit 2016. Zorg ervoor dat beide telefoons goed zijn verbonden met Wi-Fi en dat je de laatste updates hebt voor beide apparaten.

Een handige optie is om de ‘Move to iOS’ app te gebruiken. Deze werkt meestal beter voor het migreren van contacten, foto's en meer. Als dat ook niet lukt, kun je proberen de data handmatig over te zetten, zoals je contacten synchroniseren via je Google-account of je foto's en video's via een USB-kabel.

Wie heeft ervaring met het overzetten van gegevens van Samsung naar iPhone? Welke oplossingen hebben jullie gevonden die goed werkten?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing