als je een mobiele telefoon belt en je zonder dat die overgaat meteen de voicemail krijgt, staat diegene zijn mobiele telefoon dan uit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
142.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
dan is de batterij leeg, heeft hij/zij geen bereik of heeft je geblokkeerd (denk ik)

Het beste antwoord

Nee er kan van alles zijn:

1. Telefoon staat uit
2. Er is geen verbinding met het netwerk
3. Jij bent geblokkeerd op dat toestel
4. De persoon wil niet gestoord worden en heeft een "niet storen" app aan staan
5. Je word weggedrukt, de telefoon geeft soms namelijk al aan dat je gebeld wordt voordat deze daadwerkelijk is overgegaan
6. Vliegtuig stand staat aan
7. Iemand is al in gesprek en heeft geen optie voor wissel gesprek
8 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet perse; hij kan ook in een gebouw zijn met slecht ontvangst. Het netwerk kan in elk geval het mobieltje niet vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En degene die je probeert te bellen kan ook in gesprek zijn. Dan gaat hij ook gelijk naar de voicemail.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dat hangt van de instellingen af. Bij mij gebeurd dat namelijk niet. Ik krijg piepjes te horen en dan weet ik dat iemand mij probeert te bellen terwijl ik al met een andere in gesprek ben. Dan kan ik kiezen:
1. Eerste persoon met wie ik spreek in de wacht zetten en tweede opnemen.
2. Tweede oproep weigeren
3. Niets doen en na een paar keer word de tweede oproep doorgeschakeld naar mijn voicemail
Als je meteen de voicemail van iemand krijgt zonder dat de telefoon overgaat, kan dit betekenen dat de telefoon uit staat of dat er geen bereik is op de locatie van de ontvanger. Het kan ook zijn dat de persoon de oproep bewust heeft doorgeschakeld naar de voicemail. Voor informatie over mobiele telefoonabonnementen en dekking, kun je terecht bij Zeker.com.