Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoon heeft geen wifi verbinding meer, hoe krijg ik dat terug?

Mijn samsung a14 telefoon kan in eens niet meer op wifi.
Ik heb wifi in huis en laptop printer en oude telefoon gaan op wifi
Op de andere telefoon zie ik boven in het scherm een wifi symbool
De telefoon heeft alle updates
Telefoon gaat ook op andere plaatsen, zoals ov, vrienden friture enz niet op wifi
Telefoon geeft aan geen verbinding te kunnen maken met internet handmatig krijg ik ook geen verbinding
Wifi uit en inschakelen helpt niet
Telefoon staat niet op vliegtuig stand
Modem in en uitschakelen helpt ook niet
Wat kan ik doen om mijn telefoon weer op wifi te krijgen?

Ritsuka
2 uur geleden
Telefoon uit en weer aan al geprobeerd?
reus_lucius
2 uur geleden
Ja werkt helaas niet
KleinDuimpje
43 minuten geleden
https://www.reddit.com/r/wifi/comments/1ehocwd/wifi_working_on_other_devices_but_not_my_phone/?tl=nl Staan heel veel tips in, ook recente

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je echt een vervelend probleem hebt. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om je Samsung A14 weer verbinding te laten maken met wifi.

Probeer eerst om je telefoon helemaal opnieuw op te starten. Soms kan een simpele reboot al veel problemen oplossen. Dit kan ervoor zorgen dat alle netwerkinstellingen verfrist worden.

Als dat niet helpt, ga dan naar de instellingen van je telefoon. Zoek naar ‘Verbindingen’ en dan naar ‘Wifi’. Tik op de Wifi-verbinding die je probeert te gebruiken en kies ‘Vergeten’. Herstart je telefoon daarna en probeer opnieuw verbinding te maken met je wifi-netwerk.

Een andere optie is om, als je dat nog niet gedaan hebt, de netwerkinstellingen van je telefoon te resetten. Dit kun je meestal vinden onder de optie ‘Algemeen beheren’ in de instellingen. Hierdoor worden al je wifi- en Bluetooth-instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Hebben jullie nog andere tips of ervaringen als het gaat om wifi-problemen met een Samsung A14? Wat werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing