Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de mappen in de galerij van mijn galaxy s3 samenvoegen?

Ik heb een samsung galaxy s3, en in de galerij worden automatisch verschillende mappen aangemaakt, zoals Whatsapp Images, Downloads, Wallpapers, Printscreens, Camera, Instagram enzovoort. Maar dit zijn nu zoveel (overbodige) mappen geworden dat het niet overzichtelijk meer is. Ik wil dus graag een aantal mappen samenvoegen (ook omdat er een paar 'dubbele' mappen tussenzitten). Weet iemand hoe je dit moet doen? En of het uberhaupt kan?
De app Quickpic heb ik al gedownload, maar ook hier kan ik geen mappen samenvoegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

zet ze via 'mijn bestanden' in dezelfde map
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan niet. De galaxy s3 kijkt over de hele telefoon naar mappen waar foto's zitten, en maakt daar mappen van in de afbeeldingengalerij.

Mocht je het toch willen, dan kun je:
1. de foto's uit een map weghalen en plaatsen in een andere map. (via een file manager) Je kunt er alleen geen dubbele mappen mee krijgen.
2. als je verstand hebt van programmeren, kun je je telefoon rooten, en dan de source code veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding