Auto pakt bluetooth niet op wat nu?
Ik heb een andere auto met standaard Apple carplay maar ik heb een samsung telefoon
Een speciaal usb stikkie gekocht dat ik draadloos kan bellen via mijn Samsung
Maar hij pakt het niet op ik krijg elke x dat ik eerst de i Phone moet uitschakelen
Ik heb alle andere telefoons al verwijderd die erin stonden
Wat kan ik nog doen
Hij heeft het gedaan totdat iemand met een iPhone in mijn auto had gereden
Verbind je telefoon: Sluit je telefoon met een USB-kabel aan op de daarvoor bestemde USB-poort in je Seat Arona.
Volg de instructies op het scherm: De auto zal automatisch detecteren dat er een telefoon is aangesloten en de instructies voor het instellen van Android Auto op het scherm weergeven.
Bevestig de verbinding: Geef op beide apparaten (telefoon en auto) toestemming om de verbinding tot stand te brengen.
Start Android Auto: Zodra de verbinding succesvol is, kun je Android Auto starten door op het bijbehorende icoon op het infotainmentscherm te tikken.
Belangrijke aandachtspunten
Zorg ervoor dat je telefoon een stabiele internetverbinding heeft voor een optimale werking, omdat gegevens van je telefoon worden gebruikt.
Voor snellere en eenvoudigere verbindingen in de toekomst, is het verstandig om eerst via Bluetooth een verbinding met je auto tot stand te brengen.
Controleer voor de zekerheid op SEAT.nl of je telefoon compatibel is met Android Auto.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.