hoe lang is de batterijduur van htc wildfire S en samsung galaxy Ace?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan het gebruik.
Een iPhone kan hooguit zo'n 3 dagen mee (met zeer weinig/intensief gebruik), maar als je m veel gebruikt is deze binnen een dag leeg

Het beste antwoord

Uiteraard is de batterijduur afhankelijk van wat je met je toestel doet. Heb je Bluetooth aanstaan, zit je veel op internet en zelfs lange telefoongesprekken dan kan dat de batterijduur zeer verkorten.

HTC Wildfire S
Batterij type: Rechargeable Lithium-ion battery
Capaciteit: 1230 mAh

Spreektijd:
WCDMA: Up to 350 minutes
GSM: Up to 430 minutes

Standby tijd3:
WCDMA: Up to 570 hours
GSM: Up to 360 hours

Samsung Galaxy Ace
Batterij type: 1350mAh batterij.
Volgens de opgave van Samsung kan je hiermee 660 minuten bellen op 2G of 390 minutes op 3G, en heeft de Ace een maximale standby tijd van 640 uur op 2G of 420 uur op 3G.

Veel succes!