Kan ik conference call doen op een Nokia 130?

Nokia 130 is een GSM toestel

een maand geleden
Vortexxx
een maand geleden
Kijk zelf maar even: https://www.hmd.com/en_int/support/api/pdf/nokia-130-user-guide?locale=kn-IN
tinus1969
een maand geleden
Je bedoelt deelnemen aan een door anderen georganiseerde teleconferentie ? Ja, dat wel.
Vortexxx
een maand geleden
"Je bedoelt deelnemen aan een door anderen georganiseerde teleconferentie ?"
Nee, kan ik conference call doen schrijft hij/zij toch? Toch niet kan ik deelnemen aan een conference call?
gvrox
een maand geleden
@vortexxx wat betekent "conference call doen" dan ? Zijn er telefoons waarmee je meerdere andere partijen kunt bellen?
Amadea
een maand geleden
Het lijkt mij dat dit alleen met een smartphone mogelijk is.
Vortexxx
een maand geleden
"Zijn er telefoons waarmee je meerdere andere partijen kunt bellen?"
Ja, die zijn er, de iPhone bijvoorbeeld. Ik kan iemand bellen, die even in de wacht zetten om een partyline op te zetten met nog een beller, en dan de oorspronkelijke beller weer toevoegen aan de party.
gvrox
een maand geleden
Dank je vortexxx, dan heb ik weer wat geleerd
klaariskees
4 weken geleden
Bedankt voor antwoord allemaal. Het is dus wel mogelijk dat ik met een Nokia 130 kan deelnemen aan een conference call, begrijp ik.
LeonardN
4 weken geleden
Nou dat ligt eraan wat je nou precies bedoelt.
Een conference call is maar een concept. Het gaat erom wat je exact bedoelt. Veel conference calls vandaag de dag zijn video VOIP apps en vaak dan ook nog video. Dat kan niet. Als je enkel bedoeld dat de telefoon wordt opgebeld en het dus het normale spraakprotocol is dan kan het. Net zoals je gewoon kan bellen (maar niet kan Whatsapp bellen).

Antwoorden (2)

Nee, als ik zoek op conference of groepsgesprek in de handleiding van deze telefoon vind ik geen resultaten. Je kunt maar met 1 persoon tegelijk bellen.
Ritsuka
een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
In de handleiding van de S23 staat OOK geen woord als conference. Maar daar kan het wel mee. Je gebruikt dus een non sequitur als antwoord (het volgt niet uit wat je zegt). https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202302/20230202111228636/SM-S91X_UM_EU_TT_Eng_Rev.1.0_230201.pdf Dat is belangrijk omdat de vrager nu dus een gaat zoeken in handleidingen op dat woord en erachter zal komen dat met deze logica GEEN ENKELE telefoon een conference call kan doen. Maar dat is niet waar. Een telefoon kan wel of geen conference call doen als deze wel of niet een app heeft OF later kan installeren. De mogelijkheden van alle apps staan niet in een handleiding, niet van een smartphone iig.
Nee dat kan niet want enerzijds heeft de Nokia geen app die dat kan, en daarnaast kan de Nokia 130 geen apps via een appstore downloaden.
Als je dus conference call wil opzetten kan je beter een smartphone met Android of iOS(iPhone) kopen. Dan kan je een app installeren als Zoom, of Skype.
Overigens als je een laptop hebt met microfoon en webcam kan je het daar mee doen.
een maand geleden