Kan ik mijn telefoonnummers recupereren die ik per ongeluk kwijt ben geraakt?

Ik heb mijn provider al gecontacteerd voor dit probleem maar die zei me niet te kunnen helpen omdat ik die zelf gewist zou hebben!? Ik dacht nochtans dat die nummers op de simkaart zouden staan.

5 maanden geleden
2K
ronron1212
5 maanden geleden
Je kent toch wel mensen die je nummer hebben.
SimonV
5 maanden geleden
Controleer je cloud-back-up: als je contacten zijn gesynchroniseerd met een cloudservice zoals iCloud voor Apple-apparaten, Google Drive voor Android-apparaten, kun je proberen je contacten opnieuw te importeren door in te loggen op je account en de synchronisatie opnieuw in te stellen.
samaiphon
5 maanden geleden
ronron dat is wel kort door de bocht...
samaiphon
5 maanden geleden
Simon ik vrees dat ik nooit een backup gemaakt heb
ronron1212
5 maanden geleden
Stel je vraag dan iets duidelijker @samaiphon
samaiphon
5 maanden geleden
ronron wat kan er duidelijker? er staat toch alles grrr
SimonV
5 maanden geleden
Je kunt de telefoonnummers hopelijk hier nog zien:
Open de app Telefoon op je apparaat.
Tik op Recent
Naast elk gesprek in de lijst worden een of meer van de volgende iconen weergegeven:
Gemiste gesprekken (inkomend)
Beantwoorde gesprekken (inkomend)
Gesprekken die je hebt geplaatst (uitgaand) https://support.google.com/phoneapp/answer/2811854?hl=nl
samaiphon
5 maanden geleden
Simon ik had dat ook al gevonden maar ik heb helaas er maar één contact mee teruggevonden; toch bedankt om te helpen zoeken.
TurfGraver
5 maanden geleden
Je provider heeft niets met jou data te maken.
Zij beheren alleen jou telefoon nummer.
Backup van jou data is je eigen verantwoording.
ronron1212
5 maanden geleden
Alles wat je wist is weg @samaiphon grrrrr
samaiphon
5 maanden geleden
TurfGraver daar ben ik het helemaal mee eens maar ik wist niet dat ik een backup moest maken; ik ben ook al 76
TurfGraver
5 maanden geleden
Oo ja, en op je simkaart staat je telefoon lijst niet.
samaiphon
5 maanden geleden
Turfgraver vroeger bij een oude Gsm stond die er toch wel als je daarvoor gekozen had
ronron1212
5 maanden geleden
Maar als je dat niet hebt ingesteld staat die in je telefoon maar als je die wist is die weg
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
Bij het opslaan van een nummer kan ik kiezen voor mobiel of simkaart.
Als er een backup is van contactpersoon (in de cloud), dan zou dat misschien nog een mogelijkheid zijn. Anders: weg = pech.
SimonV
5 maanden geleden
Ik kan bij het account van m'n provider zien welke nummers ik gebeld heb.
Inekez1
5 maanden geleden
Ga met je telefoon naar een telefoonwinkel waar ze ook reparaties kunnen uitvoeren. Er schijnt een manier te zijn om per ongeluk gewiste data terug te krijgen. Vriendin van mij heeft onlangs haar hele foto-bibliotheek op die manier terug kunnen halen. Met andere data zal dat ook moeten kunnen. Er is vast een manier om dat zelf ook te kunnen doen, maar als je niet heel technisch bent kun je het beter even laten doen.
samaiphon
5 maanden geleden
Inekez1 da's een uitstekend idee maar ik heb niet zo veel telefooncontacten en het zal toch niet een groot probleem zijn om mijn lijst opnieuw aan te vullen. Toch bedankt om proberen te helpen. Ik ben trouwens al begonnen aan het maken van die lijst telefoonnummers.

Geef als eerste antwoord