Kan ik van mijn contract bij T-Mobile af?

Ik heb een paar weken geleden een contract voor mijn mobieltje afgesloten bij T-Mobile. Nu lees ik opeens dat T-Mobile ophoudt te bestaan en dat ik nu klant ben bij Odido! Dat wil ik niet, kan ik nog van mijn contract af? (het contract is langer dan 14 dagen geleden afgesloten)

escape
8 maanden geleden
1.5K
tinus1969
8 maanden geleden
Waarom zou je nu je contract willen opzeggen, alleen omdat de naam verandert?
TurfGraver
8 maanden geleden
Denk het niet.
Niet als er niets aan de dienstverlening of kosten veranderd.
AnnBoo8146
8 maanden geleden
T-Mobile houdt niet op te bestaan, maar gaat samen met Tele2 Mobiel verder onder de naam Odido.
Emma50
8 maanden geleden
Ze bestaan nog steeds maar gaan samenwerken onder een andere naam. Geeft niks , zelfs betere pakketten als ik dat zo lees.

Geef als eerste antwoord