Is android 12 een oude versie?

Ik heb sinds februari een samsung S10
Nu geeft hij geen melding meer als ik een whatsapp bericht krijg
Ik heb hem via internet gekocht
Ik ben er mee naar een telefoon winkel gegaan om tevragen dacht misschien iets in de instelling
Er werd mij verteld de versie is oud
Je telefoon is goed maar word niet meer ondersteunt
Dat is toch raar
Klopt zijn verhaal

10 maanden geleden
1.2K
Ritsuka
10 maanden geleden
Wil je weten of je Android oud is of wil je weten hoe je wel Whatsapp meldingen krijgt?
JuniorJunior
10 maanden geleden
Eigenlijk allebei
Eigenlijk maakt het mij niet uit of hij oud is als het maar naar behoren werkt
Voel me een beetje opgelicht telefoon was ruim €300
TurfGraver
10 maanden geleden
Versie lijkt mij probleem niet.
https://faq.whatsapp.com/1150261202542208/
JuniorJunior
10 maanden geleden
Kan de link niet openen
LeonardN
10 maanden geleden
Ik heb een S9 en die werkt nog prima met Whatsapp.
Dus dat is je probleem niet. S10 zal nog jaren werken met apps als Whatsapp. "Nu geeft hij geen melding meer als ik een whatsapp bericht krijg"
Wat bedoel je exact?
Geen melding in de meldingenweergave?
Geen getal op het Whatsappicoon? Maar in principe werkt Whatsapp dus gewoon wel.
JuniorJunior
10 maanden geleden
Ik krijg geen geluid ook bijv messanger niet
Bij bellen wel
Als de telefoon niet vergrendeld is wel
Heb ik een whatsapp bericht gehad en ik ontgrendel dan krijg ik het toontje pas
LeonardN
10 maanden geleden
Als je meldingen ziet, staat daar ook "meldinginstellingen"
Klik daar op en check of Whatsapp er tussen staat en of deze aangevinkt staat.
LeonardN
10 maanden geleden
https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Whatsapp-berichten-komen-pas-binnen-bij-openen-app/td-p/203051#:~:text=de%20volgende%20stap.-,Zorg%20ervoor%20dat%20Achtergrondgegevens%20beperken%20is%20uitgeschakeld%20Open%20de%20telefoon,Achtergrondgegevens%20beperken%20niet%20is%20ingeschakeld. Even klikken op Android
JuniorJunior
10 maanden geleden
Meldingsgeluiden staan aan
LeonardN
10 maanden geleden
Geluiden?
Gaat het over het geluid?
JuniorJunior
10 maanden geleden
Ja over geluid
Ik krijg geen meldingsgeluid
In mijn scherm komt wel dat ik een berichtje krijg maar geen geluid erbij
TurfGraver
10 maanden geleden
Afzonderlijk app geluid wellicht ingesteld?
JuniorJunior
10 maanden geleden
Hoe kan ik dat evt zien?
TurfGraver
10 maanden geleden
Instellingen geluid.

Geef als eerste antwoord