Betaalde apps mobiel downloaden?

Is er voor de Iphone iets waardoor je hem mobiel kan betalen, want creditcard heb ik niet en bankpas vertrouwen mijn ouder niet :( help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan naar een computerwinkel gaan (bijv. Dixons) en daar een cadeaukaart van de appstore kopen met contant geld, en dan de code activeren. Voila je hebt een bepaald tegoet wat je op mag maken met je downloads

Toegevoegd na 30 seconden:
*tegoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de BCC kan je iTuneskaarten kopen van 15,- , 25,- , 50,-.
Dan moet je de code invoeren, hoe je de code invoert staat op de kaart. Als je dat heb gedaan, kan je de betaalde apps kopen, totdat je er geen geld meer voor hebt op je kaart. Ik had een van 25,- gekregen, en ik heb er heel veel plezier van gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 3vcashcard, https://www.3vcash.nl/ is een soort prepaid creditcard